2012. február 4., szombat

Első

Elkészült a nyakmelegítőm, ami sok szempontból első.
Nyáron kezdtem el horgolni, csak azért, hogy tudjak virágot horgolni, kb 2 hét alatt ezt a célt el is értem( azért volt hogy majdnem feladtam) , de úgy gondoltam, ha már ez sikerült egyedül, netről, könyvből, akkor nehogy már megálljak a virágnál. Így jött néhány sapi, amikkel bár sokat bajlódtam( mindig kicsi lett a lányokra) mégis szeredtem. Karácsonyra leginkább kisebb brossok, nyakláncok,  csatok, hajpántok készültek... De még soha nem horgoltam magamnak semmit.
Ez a nyakmelegítő az első.
Szerettem volna, kötni nem tudok, boltban drága, turiban nem talaláltam, így jött, hogy horgoljak.
Minta: sima egyszerű rövidpálca
szín: ez volt itthon, de tetszik:)
Első továbbá abban is, hogy még ezelőtt nem volt ami ilyen lassan készült volna el, ai ennyi fonalat vett volna fel, sőt még soha nem horgoltam sorokat, mindig körökben dolgoztam:)

De a sok első  után állíthatom, hogy nem az utolsó, mert olyan jó meleg, és puha, ami ebben a nagy hóban jól jön. Bár miért is ne, az volt az első , hogy festékes lett:( mert okosan ebben festettem( hogy mit is mad ha kész lett elárulom), de már orvosolva van a baj!








0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése