2012. február 1., szerda

A blogról

Rég óta foglalkoztat a gondolat, hogy egy helyre kéne gyűjtenem mindazt amit alkotok, valamilyen tematika szerint, és elraktározni azt is ami tetszik, amit szertnék elkészteni majd én is.....Így jött a blog gondolata, de jött a DE is.
Hátráltatott a tény, hogy annyi ilyen blog van , a "tipikus" otthon lévő anyuka, csináljon valami úat, kreatívat....,
nah meg hozzá értő sem vagyok, nem tanultam semmi ilyesmit, mindent hobby szinten csinálok , önfejlesztéssel, de az is hogy annyi profi, szép valóban egyedi és értékes alkotó van....
Szóval tipródtam, majd egyre biztosabb lett, hogy mégis megcsinálom, ha mésnem magam kedvéért, de vizsgaidőszak volt, így a február 1 lett az ami másnak a január 1:) Egy új kezdet.....
Remélem a technikai hiányosságaim ellenére is sikerül egy élvezhető , kedves, csalogató blogot vezetnem, ötletet adnom, ötletet cserélni, buzdítani, együtt örülni.....
Fő céljaim ezek. DE ha valakinek valami megtetszik és maga nem tudja meri elkészíteni szóljon, írjon, és megcsinálom. Nem vagyok kereskedő, alkotó, iparművész....de a kis bevétel GYES-en lévő anyaként persze hogy jól jön. DE most még csak így "kicsiben" merem, tudom vállalni.
Mindenkinek jo olvasást, nézelődést, szemezgetést, válogatást....remélem lesz pár követőm:)
















0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése